Wymiana, zwrot i reklamacje

Cały czas staramy się, aby jak najkorzystniejsze ceny szły w parze z jak najlepszą obsługa klienta. Aby przeprowadzić bezproblemową wymianę danego produktu potrzebujemy Twojej pomocy.

Przebieg postępowania w razie wysyłki zwrotnej
W ciagu 10 dni roboczych od otrzymania przesyłki masz możliwość odstąpienia od umowy zakupu albo wymieny zakupionego towaru. Czego będziemy od Ciebie wymagali?:

  • Proszę wypełnić formularz wymiany zwrotu, który będzie dołączony w przesyłce.Proszę również podać powód wymiany lub zwrotu

  • Koniecznie dołączyć ten formularz do wysyłanego towaru

  • Proszę wysłać paczkę na WŁASNY KOSZT na niżej podany adres.

  • Jak tylko przesyłka do nas dotrze, wyślemy Państwu inny produkt lub w przypadku zwrotu zwrócimy koszt zakupionego produktu.

Koszty wysyłki zwrotnej

Paczki wysłane na koszt odbiorcy ( w tym przypadku firmy keepersport) nie będą przyjęte. Ewentualnie zostanie wystawiony klientowi rachunek za przesyłkę, który będzie musiał być zapłacony.

Wymianie i zwrotowi NIE podlegają

Produkty z indywidualnymi nadrukami, produkty na specjalne zamówienie, produkty używane lub bez orginalnego opakowania.

Reklamacje

Jeśli dany produkt z powodu niewystarczająco wysokiej jakości nie spełnia Twoich oczekiwań, musimy najpierw sprawdzić czy taki przypadek obejmuje gwarancja producenta.

Wyślij proszę szczegółowe zdjęcia uszkodzonego produktu i dokładny opis wady na adres office(at)keepersport.pl. Jeśli jest to możliwe prześlij również kopię rachunku za zakupiony produkt. Będziemy koniecznie potrzebowali > Imię i nazwisko, numer klienta oraz przynajmniej przybliżoną datę wystawienia rachunku. Skontaktujemy się z Tobą tak szybko jak to możliwe i wyjaśnimy dalsze postępowanie.

Adres do wymiany lub zwrotu
Anzengrubergasse 26
2542 Kottingbrunn
AUSTRIA

T : +43 2252 76646 35
M:office(at)keepersport.pl
keepersport_polska